onsdag, februari 14, 2007

Vår i luften!

Ja hipp hurra för ungerskt väder! Igår var det som sagt miserabelt men idaqg skiner solen och är 15 grader varmt igen. Nina som blir mer och mer lik en katt till sättet sitter bara och lapar (hihi) i sig solljuset;)
Igår så var jag irriterad trött och sliten hela dagen med på kvällen ordnade allt upp sig (trodde jag). Jag och herr A bestämde oss för att vi ska vara vänner. Väldigt trevligt att han tog det så bra! Allt var frid och fröjd tills jag skulle gå å lägga mig då jag såg att blodigel hade ringt! Måste bara säga helvetes *piiiiiiiip* vad jag hatar detta landet ibland! Men som ni kanske kan gissa har jag inte ringt tillbaka. Desperata människor är något jag inte kan hantera!
Men idag är en ny dag! Jag låste in min kombo i lägenheten imorse (hon hade glömt sina nycklar i skåpet) så nu har jag gått hem från skolan så jag kunde släppa ut henne och om en liten stund ska vi promenera tillbaka till skolan. Jag är nämligen lite orolig för att hon inte ska hitta dit och lite alfapetkunskap skadar aldrig.
Idag har jag lärt mig att interthalamic adhesion icke är samma sak som interventricular foramen och detta borde jag då veta. Sen för första gången i anatomins historia har vi fått skriftlig hemläxa! Veins draining the cerebrum, sinuses and Brodmann areas! Ska bli intressant!
Tjipp och hej

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehehe, kronan e snart din igen kära vän =)