måndag, februari 26, 2007

Monday morning

Haha jag tror jag har haft den sjukaste måndagsmorgonen på väääldigt länge! Först på neuroanatomi lektionen så kom en lärare i min smak in i klassrummet istället för vår vanliga lärare. Det första han säger när han kom in i dissection room 1 är: Behövernågon en kopp kaffe? (naturligtvis var det bara en fråga vi har inte tillåtelse att äta/dricka inne i dissectn room men ändå) som sagt en lärare i min smak;)
Men sen när vi börjar lektionen så spärrar han ögonen i unga fröken Andersson och säger: Du är ny i gruppen va? (helt korrekt)! Good då kan du börja med att demonstrera hjärnan (what the fuck??!!! det är måndagmorgon för skjutton!!) well det var bara att sätta igång med alla jäkla gyri and sulci och lobes/lobules som jag har glömt bort! Men det gick hyfsat smärtfritt ändå! Nu är jag bara hemma en snabbis innan det är dags för film på skolan!
Kram

Inga kommentarer: