tisdag, februari 27, 2007

Grey's Anatomy


Jag smet ner en sväng till Arkad för jag var tvungen att köpa lite små nödvändigheter som till exempel tops (kan inte leva en dag utan dom) och lite annat smått och gott. När jag kom hem så gjorde jag lite allt möjligt fram tills dess att K och O kom hem och då tittade vi på ett greys anatomy avsnitt. Snyftvad besviken jag blev. Från att ha varit en helt okay sjukhusserie men intressanta fall så här det sakta men säkert dalat nedåt till att vara mera drama till nu tt slå totala botten! Ingenting var ju realistiskt i detta avsnittet!!! Komprimeringarna gör de i vanlig ordning helt galet, medicineringen är oftast galen dos och sminkningen var helkonstig på speciellt en patient.
Bu!
Sedan pysslade jag vidare med mitt och nu har vi kollat en liten snutt på en wallanderfilm (norskarna fortsätter sin utbildning av Nina i svensk filmkunskap) men nu är jag trött så jag tänkte gå och lägga mig!

Inga kommentarer: