fredag, februari 09, 2007

Step Up

Ja jag säger ju det! Nina ska inte se på dansfilmer. Då spritter det liksom i hela kroppen sen och detta leder till att man får ryck och gör piruetter på vardagsrumsgolvet. Trots att man är trött och egentligen inte orkar. Detta leder i sin tur att ens kombo stirrar på en konstigt sen skakar på huvudet och vänder sig tillbaka till det hon höll på med innan vansinnet började.
Men detta leder helt oundvikligt till
Dagens klagomål: Som Ni alla redan vet så gillar jag att klaga, så det är bara att konstatera att det är när jag inte klagar som ni ska börja oroa er! Så dagens klagomål kommer inte bli det faktum att jag& co var för trötta/sega för att gå ut (tar igen det imorgon) eller det faktum att jag har insett att mitt sockerberoende var större än jag trodde när jag slutade äta godis (smånibblar på allt möjligt hela tiden så länge det inte är godis) utan att jag har ont i ankeln. Vet inte vart det kommer ifrån för helt plötsligt gjorde det ont när jag skulle gå hem ifrån skolan idag... Mysko... Kanske för att jag har använt långklackade skor flera dagar i rad? Ja det blev inte bättre av mina twirls på vardagsrumsgolvet men jag blev gladare i hjärtat...

Sist men inte minst förlåt om inlägget bara skriker flumm och e helt oförståligt men jag kan knappt hålla ögonen öppna

Puss

Inga kommentarer: