tisdag, februari 13, 2007

Hjärndöd?

Ja det här är intressant!
I Anatomin är det hur många namn som helst som bara försvunnit ur min kunskap... Lite deprimerande men det är bara att trycka dom på plats igen... Men när man håller på och pluggar så försvinner helt plötsligt all annan tankekapacitet så tidigare när jag skulle upp och kolla en sak i arbetsrummet så följde mitt trådlösa tangentbord med ner igen. Fråga mig inte varför men mitt i trappan så stannade jag upp och insåg att jag bar på ett tangentbord som jag inte behövde. Mysko! Undrar om det är något med vattnet här nere??!!
Vår kära granne i den konstiga babylon lägenheten har tydligen flyttat ut och hyrt ut det till minst tre kinesiska (?) studenter. Ärligt talat vet jag inte riktigt hur många dom är men jag har i alla fall sett tre, eller så var det kanske samma person tre gånger?
Ja ja nu har jag en liten paus efter maten Spagetti Bolognaise (enkelt och gott) innan det är dags att repetera allt jag har lärt och inte lärt mig!
Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Allt detta disträa "stoppa saker på fel ställen" får mig att undra vad som egentligen döljer sig i din frys (stövlar?), vad som finns längst ner i din tvättkorg (morötter?) och vad du åt till frukost imorse förutom det obligatoriska kaffet (hårvax?).

Jag skulle minsann aldrig göra något sådant, lägger alltid vantarna där de ska vara, på sin plats bredvid mjölkpaketet!