fredag, februari 16, 2007

TGIF!!

Wow veckan är över!!!
Trodde aldrig att den skulle ta slut!!! Men den slutade bättre än vad den började i alla fall!! Först ett "kärt" återssende med en gammal biokemilärare som höll i en urtråkig kemilab!! Sen ytterligare disskussioner på physiologilaben. Jag tror aldrig att vi kommer bli färdiga med våra labövningar=) Men höjdpunkten var ändå när läraren frågade P: So P do you want to have sex with a gorilla??!!
Lite svårt att förstå har och att sätta in er i sammanhanget skulle ta alldeles för mycket tid, men jag kan säga att hela gruppen låg ner på bänkarna och skakade av skratt!
Väl hemma så var OJ här och han och K flippade helt ur. De var båda övertrötta tror jag... Tom jag hade lite svårt att hänga med i svängarna=)
Nu en kopp thé tror jag!

Inga kommentarer: