onsdag, februari 28, 2007

Plugg på hög nivå...eller inte?

Nina sitter framför sin lilla älsklingslaptop
Följande är taget ur Ninas tankar och författaren ansvarar inte för innehållet

*sneglar till höger på immunologi och fysiologi böckerna*
Hey! Man kan ju läsa lite bloggar, det har jag inte gjort på ett tag
*sneglar bort till böckerna igen som ligger typ vid armbågen*
Nyheterna?!!! Det kan ha hänt något viktigt i världen som jag har missat de senaste 15 minuterna
*råkar av misstag stöta till böckerna med armbågen lite lätt och gör grimaser med hela ansiktet åt den skarpa smärtan*
Spela ett litet spel bejeweled och försöka slå Ks rekord? Jaaaa
*Har fortfarande ont i armbågen och blänger ilsket på böckerna*
Ett spel till ha ju fortfarande inte lyckats slå rekordet
*Oh Johnny Depp*
*Orlando Bloom*
*tappar koncentrationen på spelet, game over och dagdrömmandet tar över*
Torkar bort dregglet från ena mungipan med handen
Inser att det dåliga samvetet snart kommer komma smygande och tar ett papper för att börja skriva! Skär mig på det jäkla pappret och måste lägga tryckförband på det öppna såret för att få det att sluta blöda! Blir matt av blodförlusten och lägger mig för att se en episod prison break i soffan med fingret i högläge....
The end

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hihihi... Nån borde göra ett Bejeweled med anatomifrågor åt dig, eller en film Johnny Deppn om fysiologi!

Ivar sa...

Knepet är att jobba mitt i natten, det brukar funka.