torsdag, februari 22, 2007

Kaos i Ninas tillvaro

Ja eftermiddagen har vart lite lätt galen! O var här och pluggade anatomi en stund och sen så lyckades jag komma igång riktigt bra med immunologin innan min Popsicle ringde från Paris! Han kunde inte ta sig hem utan behövde hjälp med att boka om biljetten och hotellrum! inga problem Nina fixar! Men motivationen till immunologin var som bortblåst. Så då var det dags för förhör i anatomin! Nu sitter jag och dricker en sojamjölk med banansmak. Jag måste erkänna det låter äckligt men det är faktiskt väldigt gott!
Nu ett avsnit one tree hill sen sängen

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter inte bara äckligt - det låter riktigt vidrigt! Bäst du kommer hit så jag kan laga lite riktig mat åt dig! Idag kan man välja på Isabella's superstarka chilipasta eller mumsig pastasallad med getost! Har man riktigt tur kanske det till och med blir efterrätt i form av yoghurt med kiwi och italienskt KAFFE!

Um, ja, jag pluggflyktar genom att laga mat å städa. Är jag inte duktig så säg =)