söndag, februari 18, 2007

Avvänjningsklinik nästa??

Efter att ha påbörjat ett avvänjningsprogram mot all vad godis heter någon gång klockan mitt i natten mellan förra året och detta även som vanliga dödliga även kallar nyårslöfte så har jag insett hur stort mitt missbruk har varit tidigare. Jag väljer att inte kalla det nyårlöfte för ett löfte borde inte framkalla skakningar efter socker och extrem chokladbehov. Det har dock gått ganska bra och jag är på väg att bli ren från de otroliga sockermängderna.
Ikväll sattes dock mitt tålamod på prov när datorn tog ifrån mig en av det (få ;)) andra sakerna jagär beroende utav: MSN!

Ja snyft så mina damer och herrar e fallet! Ninas msn vägrar att starta konversationer med folk så medans jag sitter här och skakar i kroppen får ni underhålla er själva;)

Hur ska detta gå ja det undrar jag! Kanske lika bra att gå och lägga sig på studs innan huvudvärken kommer. Jag har dessutom bara (!) druckit en (!!!!) kopp kaffe idag!!

Suck vad händer md världen


Ps. Glöm inte att skriva en liten kommentar, de är så roliga att läsa:)

Inga kommentarer: