onsdag, februari 07, 2007

Fisken är tillbaka i sin skål

Ja nu har Nina återvänt till sitt rätta element! Nu är hon i tryggt förvar i ungern igen!!! Jippie!!!
Internet krånglade och jag blev inkastad i vardagen på en gång! Imorse lyckades jag dessutom med konststycket att först försova mig (skärpning unga fröken Andersson) samt se fel i schemat och komma 2½ timme för tidigt till nästa lektion (igen skärpning)!! Visar bara hur myckt jetlagen tar på en när man är ute och flyger och far!
På väg hem från skolan såg jag en bilkrock samt ett fordon som var 3 centimeter från att köra på ett parkerat fordon i 50 km/h... Jag säger bara Ungern i ett nötskal!!! Nu försåt ni alla varför jag inte tar ner Porschen hit;)
Eftermiddagen gick åt att diska upp (måste ju visa att jag fortfarande e en bra kombo ;) ) samt handla och göra en studieplan. Här ska man bli strukturerad (hahahahaha)!
Klart slut

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns alltid så himla bra när man har gjort dedär studieplanerna, synd att de så sällan håller. Um, jag planerar att sätta mig å plugga italienska verb nu... Right =)

Ivar sa...

Känner igen det där med att diska upp... bara att jag gör det efter min kombo.