torsdag, februari 08, 2007

Ehhh va?


Ja idag var det då dags för blondinvarning..igen! Suck!!

Började dagen med neurohistologi! Genomgång av the skull once more! Och JÄKLAR vad jag har glömt alla viktiga små puttefjuttenutte detaljer! Sncka om bryskt uppvaknande där! Bara att sätta sig med den *piiiiip* skallen igen och nöta in det än en gång! Bu!

Sen var det dags för 3 x lecture! Neuroanatomy gick faktiskt bra hängde med och det var intressant, Physiology nästa! Den var så tråkig att jag höll på att somna (inte bra när jag satt på tredje raden!)! Sist men inte minst Immunology! yay ett nytt ämne!!! Läraren snackade brittisk engelska, jag höll på att ramla av stolen av förvåning måste medge att jagvar imponerad. Däremot så sackade han i ljushastighet så jag kan helt ärligt säga: Jag Har Ingen Aning Om Vad Han Snackade Om!!!

Fattade niente, nada, nothing, rien och semmit!!! Tror det blir till att öppna den nyinköpta immunology boken den här helgen och förstå vad det här ämnet handlar om!!! *Djup suck*


Nu var tanken att Nina skulle packa upp sina grejer och sen plugga! Men först en stor kopp kaffe!

Inga kommentarer: