lördag, februari 10, 2007

Foton

Ja nu känner jag mig själv alldeles för väl och jag tror flera av er andra känner igen er i detta också, sedan mitt senaste inlägg har jag inte öppnat physiologiboken utan startat en maskin tvätt, hängt kuddar/täcken etc på vädring, gjort en vårutrensning av min garderob, samt laddat in bilderna från när jag var hemma nu senast till datorn. Därför tänkte jag att jag skulle göra ett litet litet blogginlägg om jag och min kära syster och hur vi har förändrats från att vara ganska lika varandra till hon valde den mörka sidan! Så här kommer ett litet axplock av Najnaths historia...




Ganska lika ändå... Vem är egentligen vem?








Båda är fortfarande blondiner i alla fall...


Men detta kommer att ändras...









Natta som brunette! Mjau;) Kör en slående pose framför mumierna













Precis som undertecknad som regisserade hela photoshootet:)


Slående min va;)







Inga kommentarer: