onsdag, februari 07, 2007

Mina kära listor

Ditt namn: Nina
Längd: 164,5 cm
Spelar du något instrument: Inte nu men har spelat piano och blockflöjt
Vem är snyggast: Johnny Depp;)
Vem vet mest om dig: Uuuuh det blir nog Belsebub
Vad vill du ha just nu: Allt för många saker
Vilka sjukdomar har du: Vilka är det jag inte har? Haha nej riktigt så farligt e det inte. Ni som känner mig vet och tycker det räcker med det;)
Fobier: HÖJDER samt insekter speciellt spindlar
Känner du en snygg kille: Of course, Johnny och jag är bästisar;)
Har du körkort: Jupp
Åsikt om jultomten: Han finns oavsett vad folk säger;)
Vill du gifta dig: t vet jag inte
Tycker du att du är attraktiv: Det skulle jag inte vilja säga att jag gör
Din hårfärg och frisyr: Hyfsat långt och blont
Skolväska just nu: En brun Friis& Company med min ssk hängande på
Har du glasögon: Yes, håller sakta men säkert på att bli blind
Favorittv-program: Grey's Anatomy
När ska du festa nästa gång: Fredag förhoppningsvis
Vad köpte du senast: Allt för många saker i London
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja det är Nina om jag in vet vem det är annars kan allt möjligt hoppa ut ur munnen
Senast kramat: Nima
Vem sov du hos senast: I min stora sköna säng!! Annars hemma hos mommy & co
Stjärntecken: Mjau Lejon eller *harkel* Grrrrrr
Ögonfärg: Bruna
Kall favoritdricka: Diet Coke eller mineralvatten
Varm favoritdricka: Det vet ju alla
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen aning
Säger ofta: Likson
Saknar du någon: No not yet
Bästa tecknade film: Lejonkungen
Vad skulle filmen om ditt liv heta: En värsting till Läkare 1,2,3,4 och 5, en film sulle inte vara tillräckligt
Vem skulle spela dig: I don't know!
Themelåten av ditt liv: Ingen aning
Hur känner du dig nu: Trött och huvudvärk :S
Kan du laga mat: HAHAHAHAHAHAHAHA
vad skulle du vilja äga: Ett stort hus med fina grejer
Har du homofobi: Nej
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Katt
När och varför grät du senast: Sista dagen på Lundsbrunn, var övertrött och förbannad

1 kommentar:

Anonym sa...

Ditt namn: Anna Isabella Flodström
Längd: 167 cm
Spelar du något instrument: Spelar är väl å ta i, jag petar lite på pianot hos mormor ibland.
Vem är snyggast: Vet inte
Vem vet mest om dig: Gabriel eller Nina
Vad vill du ha just nu: Mer av Virginias choklad
Vilka sjukdomar har du: Gör mitt bästa för att förtränga en förkylning. Tror jag vinner.
Fobier: Nä
Känner du en snygg kille: Inte bara en =)
Har du körkort: Japp
Åsikt om jultomten: Ibland är han förvillande lik min bror, som av nån anledning brukar förvinna och köpa tidningen i samma veva.
Vill du gifta dig: Nej
Tycker du att du är attraktiv: Mu
Din hårfärg och frisyr: Brunt, halvlångt och envist plattångat
Skolväska just nu: Plastpåse från konstnärsbutiken, det är det enda jag har som rymmer min A3 map.
Har du glasögon: Oh ja.
Favorittv-program: Lyssnar bara passivt på TV när V använder den. Och med tanke på mina italienskakunskaper har jag ingen aning om vad programmen handlar om.
När ska du festa nästa gång: Valborg?!
Vad köpte du senast: Mat
Hur svarar du i telefonen hemma: Pronto!
Senast kramat: Ivar
Vem sov du hos senast: Um, bra fråga... Nina eller Ivar gissar jag på.
Stjärntecken: Stenbock
Ögonfärg: Blå
Kall favoritdricka: Mjölk
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Strongbow
Säger ofta: "like"
Saknar du någon: Det händer
Bästa tecknade film: Ice Age
Vad skulle filmen om ditt liv heta: The Way I Am
Vem skulle spela dig: Ingen aning
Themelåten av ditt liv: No Regrets (Robbie Williams)
Hur känner du dig nu: Som om min rygg skulle behöva lite massage.
Kan du laga mat: Hyfsat, om jag är på humör
Vad skulle du vilja äga: En schyst studio att pyssla i
Har du homofobi: Nej
Om du var ett djur vilket skulle du vara: Delfin
När och varför grät du senast: Förmodligen nån gång i höstas, ensam framför datorn och för att jag var trött och kände mig ensam å övergiven.