torsdag, februari 22, 2007

I am alive

Sol idag igen! Så härligt att sitta och dricka kaffe ute på en bänk när solen skiner! Hörde att det var snö i gbg vet dock inte om det stämmer eller är konstiga rykten bara men här är det ingen snö i alla fall!
Dagen var smärtfri men började med en lektion grekiska. Recapitulation av nervous tissue... Hmm jag vet att jag borde kunna detta men hjälp det har Alzheimersen tagit!
Jag har kommit på att min magsäck måste vara gjord av stål för att kunna hantera allt kaffe jag dricker, ja jag vet inte sunt och min kära farbror doktor kommer nog vrida sig av förtvivlan om han skulle höra det men jaja vi tar det då! Ni vet vattendrivande kaffe är inte så bra för mina stackars njurar! Men jag gör i alla fall världen en tjänst med att hålla mig glad med höga koffeinhalter i blodet.
Nu ska jag fortsätta med immunologin...

And as we lie beneath the stars
We realize how small we are
If they could love like you and me
Imagine what the world could be

Inga kommentarer: