söndag, februari 04, 2007

Dagens punktlista

  • Isten áldd meg a magyart och du gamla du fria! Vi är numera stolta innehavare av ytterligare en flagga till att pryda popps flaggstång med! *fanfar* Ungerska flaggan, man blir ju nästan tårögd *host host* ska bli intressant att se när den kommer hissas.... Ungerns nationaldag=min födelsedag.... eh nej tack! Men det var ju vänligt av grannarna och tänka på mamma också!
Tal om att påsk eventuellt skulle firas i ungern i år (VILL INTE!!!!) får väl se hur det blir med det...

  • Nina har väääldigt ont från knäna och nedåt! Vad gör man inte för dansens skull men jag är ju nästan invalid;) Natta tycker det hela är ytterst komiskt!
  • Har hittat en ny kul serie! Men in trees! Väldigt charmig och kul serie! Jag tror jag ska titta lite på den nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Neeeeeej! Härmed lägger jag in mitt veto mot eventuellt påskfirande i Ungern. Du ska ju komma hem å ha roligt med mig? Å visste du förresten att man får ta åtta kilo i handbagaget, iaf med SAS. Inte för att det hjälpte mig så mkt, men, men... Lycka till, och ta de tyngsta kläderna på dig (jag funderar allvarligt på att ikläda mig alla mina smycken samtidigt nästa gång jag flyger och dansa genom tullen som en mänsklig julgran, vad tros?)