lördag, februari 10, 2007

Drinks

Ja då har jag varit ute på ett par drinks med min vän herr A. Detta har varit en mycket trevlig kväll och nu ska jag se ett avsnitt av ine tree hill innan jag går och lägger mig har jag bestämt mig för! Eftersom jag fick en sån utdragen sovmorgon imorse så kan jag naturligtvis inte sova nu (smart Nina) men imorgon ska jag ställa väckarklockan så jag inte vänder på dygnet tills på måndag!
Eftersom jag var så ultraeffektiv tidigare idag (fick i alla fall läst lite) så har jag naturligtvis tagit av alla sängkläder för tvätt men inte satt på nya så innan jag kryper till kojs så får jag vacket stå och fixa till min säng. Oh detta är inte första gången som det händer... När ska jag lära mig??!!
Nu One Tree Hill

1 kommentar:

Anonym sa...

haha, så mkt igenkänningsfaktor på det där med sängkläderna. tur att jag inte har tvättat ikväll iaf *GÄSP*. Natti