måndag, februari 19, 2007

Craaaaaazy day

Ja idag vaknade jag före väckarklockan ringde! Det är ett under! Det händer minsann inte ofta det! Det var underbart vackert väder idag med strålande sol och verkligen perfekt för klänning! Wieeee!
Men nog om det! Efter att ha hft en peeeerfect förmiddag och en inte liika perfect eftermiddag(fick sitta och läsa massa medical reports på internet för att hitta faktan jag behövde till immunologifrågorna) så är jag nu i alla fall hemma! Mitt msn vägrar fortfarande att fungera. Jag har installerat det typ en miljon gånger men det vägrar fortfarande att fungera!
K kom precis hem och vi har suttit och skrattat åt vad första-års idioter har gjort på dissection course! Oh my god!!!
Well åter till de ljuvliga immunologi-frågorna!
Ciao

1 kommentar:

Anonym sa...

perfect stavas perfekt på svenska najni..


....


fast jag borde nog inte säga så mkt, jag glömmer bort svenskan själv