fredag, februari 16, 2007

Heroes

Ja nu har jag gjort flera försök till attgöra något vettigt men ack nej! Det går inte! Stryktvätten mm får vänta! Jag behöver ladda batterierna lite! Men nog om det! Tack och lov har mina kära serier (nej jag har inget liv) börjat igen så jag kan sysselsätta mig! Men imorgon blir det nya tag igen! Ska bli riktigt skönt at komma ikapp med skolarbetet för på något magiskt sätt så har det bara blivit mer grejer att göra ju mer jag har jobbat undan! Jag undrar om jag kommer att fastna i bokträsket! Det ligger ju i mina gener med både far och mor i pappersträsken!!!
Apropå mor så ringde hon idag för att höra om jaghar ringt till min kära mormor! Nej svarade jag för varför skulle jag ha gjort det? Jo naturligtvis hur kunde Nina glömma bort att det är mormors namnsdag idag!!! Så nu har jag ikväll även ringt och gratulerat min mor på namnsdagen! Fredagskvällen är completed!!!
Men nu ska jag nog lägga mig och sova och ta sovmorgon ersion längre imorgon bitti!
Natti natti

Inga kommentarer: