onsdag, februari 14, 2007

Att fira eller inte fira det är väl frågan!

Ja idag har väl varit precis som alla andra dagar. Förutom att jag har sett fler killar än vanligt stå utanför de sisådär hundra blomsteraffärerna som jag har på väg till skolan! Vi snackade preventivmedel idag på physiologin jag tror läraren blev lite trött på hela gruppen tillslut och dessutom funkade inte hans speciella gravtest som det skulle. Det blev ingen skillnad mellan kontrollen och det som skulle motsvara gravid. Hmmmm åtminstone slapp vi ta reda på vem som var pappan till det kemiskt framställda substitut urinet? Men det var nog bara pricken över i för Mr Lärare som erkände att han inte kunde bidra så mycket till diskussionen om preventivmedel. Kanske för att ungern är ett katolskt land?
Jaja kom i alla fall hem i hyfsad tid och plockade med lite allt möjligt innan K och OJ kom hem och så fixade jag dom middag och hjärtbakelse till efterrätt. Det var inte lite socker i den bakelsen så nu kommer jag gå omkring resten av kvällen helt hög;) Haha

Belsebub din senaste kommentar är en av anledningarna till att du får behålla ditt smeknamn... Elakt ootroligt elakt...

Inga kommentarer: