lördag, februari 24, 2007

Inget liv!

Gud vad trött jag var igår! Eftersom man får ökad cirkulation av massagen så frös jag som en hund en stund efter att jag hade kommit hem! Pratade en liten snabbis med grannen H, det var länge sedan jag pratade med honom på telefonen men jag träffade ju honom senast efter lundsbrunn så så farligt länge sedan är det inte! Det blev i all fall White Russian och Desperate Housewives, sen var båda jag och K helt färdiga! (märks att man börjar bli äldre;)) Vaknade idag pigg och glad och K står just nu i köket och bakar Snickerskaka/Snikkerskake samt jag gjorde italiensk omelett till frukost! (ännu inga tecken på matförgiftning;))
Idag skulle jag gp ut på en promenad med Å och J men jag fick ställa in den eftersom jaghar så mycket att göra skolmässigt idag så vi får helt enkelt ta det en annan gång!

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh, får jag låna K ett tag som baktant/kitchenbitch? Å så kan hon städa mitt kök samtidigt - det e polenta överallt av nån underlig anledning. Hustomten har varit frammme å stökat ner som vanligt...

Anonym sa...

tänker detsamma....well jag har inte polenta över hela köket men :D

massage e gött! jag var på ett arabiskt badhusför en vecka sen o fick en själv

höres snart ! kram