söndag, februari 11, 2007

Morgonstund har guld i mun?

eller är det kanske mund? Jag har ingen aning! Nina kan inte ordspråk helt enkelt! Sen förstår jag inte hur man kan stifta ett sådant ordspråk! Det finns ingenting som är trevligt med morgonar, förutom kaffet då kanske=) Morgonpigga personer jag förstår verkligen inte hur ni lyckas! Men jag höll i alla fall mitt löfte och vaknade tidigt. Redan 08.28 var Nina vaken (jag vet det är något som är allvarligt fel när det är så "tidigt"men det bara hände). När man nu helt plötsligt har en massa extratid så är det ju ganska självklart att man borde få mer gjort... Nej helt fel så är inte fallet i Nina-land. Jag fungerar inte före klockan tolv oavsett hur dags jag går upp (och går jag upp vid tolv så börjar jag fungera vid 15 ungefär), jag vet jag är helt otroligt seg men hjärnan behöver lite tid för att orka starta så är det bara...
Så nu har jag läst bloggar och nyheter så det står härliga till så nu är det bara att invanta tolvslaget och känna hur energin flödar in i kroppen... Haha

Inga kommentarer: