söndag, februari 25, 2007

666

Tjipp!
Snabbt inlägg för Loverboy tycker tydligen att jag borde sova nu! Vilket jag egentligen oxå borde göra för jag är sjukt trött. Men eftersom jag fortfarande är i trotsåldern så trotsar jag lite till och skriver ett snabbinlägg...
Ikväll var jag, K, O+O iväg och åt middag på kinarestaurang! Kinesmat är alltid gott och brinnande glass till dessert, lite saké och gott sällskap gör kvällen fulländad! Efter det upptäckte jag hur farligt nätshopping egentligen är. If I only had a million dollars....
Sen så började vi kolla på Omen(därav titeln på inlägget så slipper jag beskriva filmen) och sen halvvägs in i filmen så insåg vi att klockan var mycket och att det var dags att nana!
Imorgon står:
sliceande av hjärna
Fixande av en jäkla massa papper
fira att lönen kommer med att betala räkningar (jippie, kan inte säga att jag är överlycklig med att vara vuxen)
Se färdigt filmen

på menyen
Godnatt

Inga kommentarer: