måndag, februari 05, 2007

Problem

Nu är det då dags för det som jag borde vara bra på vid det här laget... Packa ihop mitt pick-pack och dra mig tillbaka där jag hör hemma... haha=)
Ja, idag är mitt stora dilemma min 20 kg limit!!! Detta är djävulens påhitt! Men den här gången så tror jag i alla fall att jag har kommit på lösningen!
  1. Cabin-sized hand bagage -rymmer mer än mitt vanliga handbagage och det är dags att verkligen utnyttja den där 5 kg gränsen ordentligt
  2. Lämna det som inte är mest nödvändigt här. tror tyvärr att min beigea stövlar kommer att få ta den här smällen bland annat. *snyft*
  3. Fler idéer om hur jag ska lyckas tas tacksamt emot

Just nu sitter jag och försöker dra ut i det längsta på att påbörja separationsångesten haha=)

tur att men in trees finns =)

Puss på er

Inga kommentarer: