onsdag, februari 21, 2007

Bumbibjörnar



Ja idag har det gått livat till! Från att stockholmare sjöng bumbibjörnarnas themesong på föreläsningen till att jag kom hem och började plugga immunologi. Sedan helt plötsligt så blev jag superyr och illamående och tänkte: Shit nu har alla sjuka människor äntligen lyckats smitta mig med förkylning, fågelinfluensa you name it. Men efter att ha druckit ett glas med vitamintillskott så kom jag på att det visst var 10 timmar sedan jag åt frukost=senast (och ett äpple på vägen hem). Så då var det bara att ställa sig och laga middag. Aja baja fröken Nina. Tänkte bara på vad herr fysiologilärare skulle säga till mig om han hade sett mig nu! Eller han skulle inte säga så mycket utan tvinga mig att läsa igenom allt han gick igenom om hypoglycemia förra veckan! Jaja nu puttrar potatisen på spisen (blir bara korv och potatismos) enkel hederlig studentkost! Ska gå å sätta på grönsaker nu så blir det lite nyttigare=)

Inga kommentarer: