torsdag, februari 08, 2007

Sorg


Jag har precis fått bekräftat det jag redan visste egentligen... Mitt älskade jordgubbshalsband blev kvarglömt där hemma. Eller ja kvarglömt och kvarglömt, jag letade efter det som en tok och sen hittade mamma det tydligen på en gång igår! *snyft* Fårväl böna och be på mina bara knän att min söta familj ska skicka det till mig!!

Bilden har jämte är på den som inte finns hos mig längre. Minnesceremoni kommer hållas i Pécs klockan 10 imorgon. Vore tacksam om så många som möjligt kunde komma! Helst nån från gbg då som kan ta med sig min skatt så minnesceremonin kan inställas!


Vidare så har jag fått klagomål på min senaste lista som publicerades så då skulle Dr Najn som skrev listan vilja lägga in en liten fotnot! J/L naturligtvis är du den snyggaste! Jag vet inte vad jag tänkte på när jag skrev Johnny Depp! Jag ber om ursäkt

Inga kommentarer: