måndag, februari 05, 2007

that's more like it

Ja nu e det mesta nere i resväskan... bara necessärerna som fattas! Det ser faktiskt...okej ut! Detta kan kanske gå imorgon. Men vi får se!
Nu har jag i alla fall fikat ett par hundra gånger på en dag och sist nu så drack jag Earl Gray tea from Fortnum and Masons, jag måste bara säga I DON'T GET IT! What's the big deal? Men det smakade som Earl gray brukar göra i alla fall. varken mer eller mindre.
Nath drack något decaf thé från Whittard's. Jag förstår inte vad våra föräldrar gjorde för fel med den ungen men decaf? Hallå??!!
Jaja tur att jag blev så bra som jag blev;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där med att packa necessär är ganska enkelt egentligen. Knepet är att ha en extra uppsättning tandborste och -kräm, plåster, värktabletter osv i en extra necessär så den bara är att ta med i flykten.