söndag, februari 04, 2007

Tillbaka än en gång


Ja då har jag kommit hem från Lundsbrunn också! Jag överlevde helgen (poäng till Nina) men så hade jag ju fullt upp HELA tiden! Att vara slav har fått en ny innebörd för mig! Men trots allt så ska jag inte klaga för jag hade ändå kul i helgen! Mina bordskavaljerer (parent-approved) skötte sig exemplariskt fast jag får säga att den för sista kvällen var lite väl glad i att fylla i mitt vinglas (kanske det finska blodet)! Men oroa er inte så glad i vin e jag inte så jag drack inte upp det! Det hade dock varit en upplevelse att se honom bära min handväska även genom matsalen och inte bara fram till dörren;)

Sen har Nina och Simon blivit det nya radarparet i Cha-Cha! Ja ni läste rätt för i helgen ingick även Dans på kurort så nu har jag börjat lära mig cha-cha och tango... Det var grymt kul men jäklar vad svårt tango är! Men det gick bättre efter att jag hade bytt till högklackade skor... Så summan av kardemumman är att Nina har ont från knäna och nedåt.... Speciellt eftersom någon olycksaligt nog placerade sin klack på min fot i Florida Boogie-Woogie.... Smärta

Well nu ska jag dricka mer kaffe och försöka vakna till lite

Inga kommentarer: