söndag, februari 25, 2007

Pictionary

Nina....är....trött
Ja jag ligger här i sängen och försöker dra ut på att gå upp så mycket som möjligt! men vi får storartat besök runt ett tiden så det finns en viss limit hur länge jagkan ligga kvar där! I och för sig så hade inte min koffeinberoende kropp klarat sig så länge utan kaffe så snart får jag väl överge skepp och gå de 10 långa stegen fram till kokaren och göra mig en kopp kaffe!
Igår så pluggade vi på eftermiddagen och sen kom herr O och herr A över för att spela pictionary på vår kickass whiteboard! Jag ska aldrig mer låta herr O vara ansvarig för kategorin sångtitlar men det var extremt kul! Efter pictionaryn så blev det snickerskaka och film som tillslut slutade med diskussion om allt möjligt och klockan sprang iväg och blev sent!! Eftersom unga fröken Andersson har en regel att inte sova längre än till nio på söndagsmorgonar så väckte väckarklockan mig brutalt i morse! Endast One Tree Hill fick mig på bättre humör!
Nu ska jag släpa mig ut till köket... Ciao

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte låta bli att undra vad O gjorde för att för evigt bli avstängd som ansvarig för sångtitlar?

Å vad handlar denna TV-serie, som du skriver så mycket om, om? Måste nog kolla upp detta - där rök min pluggsöndag =)

jwenestam sa...

one tree hill = KANON!! lite seg i 2a säsong men 3e och nu 44...säger bara en sak: WOW!!! jag biter på naglarna i väntan på nästa avsnitt!

nina du e inte snabb upp ur sängen det e ju helt klart :P can't say I blame ya, själv var jag hemma i går o soooov , hade glömt bort hur skönt det e!

btw greys anatomy o pasta med tomatsås går inte jättebraihop.....särskilt inte när alla ska va med på "scrubs"...matskålen skjuts åt sidan då...hihi

hejhej julle