tisdag, februari 27, 2007

Haha such a wonderful tuesday!

Ja det var som valigt ett smärre helvete att komma upp imorse. Inget nytt på den fronten... Jag hatar fortfarande immunologi. Inget nytt på den fronten heller...
Efter skolan imorse så gick vi upp till OJ och åt frukost uppe hos honom. Tanken var att vi skulle sitta ute på hans balkong men solen försvann precis då frukosten var färdig och då blev det lite kallt så vi fick vackert sitta inne istället! Vi kollade på lite olika klipp från div grejer och hade det jättemysigt. Sen tog jag mig en promenad hem i solskenet som passande nog hade kommit fram tills dess. OJ slängde iväg en studsboll från sin våning till mig ute på gatan (som är sjukt brant) och ville att jag skulle springa efter den. Jag hade inga planer på att ramla och slå mig så jag var inteberedd på att kuta nerför en backe efter en studsboll... Det visade sig att det inte behövdes då den studsade en gång i marken och sedan flög tre meter över huvudet på mig in i trädgården till huset bakom mig.
Så nu ska jag studsa vidare ciao ciao

Inga kommentarer: