tisdag, februari 13, 2007

Radioskugga

Ja nu har jag varit borta ett tag igen! Men ärligt talat jag har inte fixat att blogga... Igår så gick jag i skolan tills klockan var två, direkt efter det gick jag ner och handlade lite vatten och mat som jag sedan släpade hem (har därför träningsverk i axlarna idag men hey det är gratis vardagsmotion) det var dessutom världens härligaste väder på förmiddagen med strålande sol och circus 15 grader! När jag kom hem så var jag en duktigt kombo igen och diskade upp (men denna gången var det fakiskt min tur! ) Sen när K kom hem så åt vi bara middag och sen pluggade vi till halv tio och flummade loss i vardagsrummet. Jag var helt hjärndöd och när jag skulle göra en kopp snabbkaffe så hälde jag ut pulvret i soppåsen istället för att slänga "tippen"jag hade klippt av portionspåsen! Duuuuh
Jaja. Jag hade ett smått helvete att ta mig upp imorse och första lektionen var Immunologi.. Den kommer att bli min död. Men jag lyckades till och med konststycket att dagdrömma mig bort till bättre tider så lektionen gick hyfsat snabbt över.
Det var verkligen uräckligt väder idag med regn och blåst och jag som kattdjur avskyr ju regn och fukt så jag kände mig verkligen miserabel. Men när jag kom hem och hade fått i mig en kopp kaffe så kändes det genast bättre.
Men nu ska jag fortsätta jaga cisterns. Ciao

Inga kommentarer: