torsdag, februari 15, 2007

Detta ständiga väder!

Ja då regnade det igen? Jag blir på så dåligt humör! Var så glad och positiv igår och sen så bara:-----> rätt ner i trötthetsträsket igen! Sov hur bra som helst inatt men idag så vill bara kroppen inte! Jag sa till K imorse när vi släpade iväg oss till skolan att bara för att jag är så trött så kommr vi säkert ha Lázar som vikare i histologin. Lázar är e mycket trevlig examinator som får studenterna att skälva i knäna i examensperioden för han är rent utsagt vidrig mot de som blir examinerade. Jag står i korridoren utanför Szövettan 1 och gissa vem som kommer med "höga knälyft" genom korridoren och frågar vart grupp ett finns någonstans? Lázar!!! Men det var faktiskt inte så farligt och jag och K skrattar ut efter lektionen och då fäller jag kommentaren att jg säkert kommer att få honom på neuroanatomy lecturen också! Gissa vem som kommer in i salen? Lázar!!! Sen på rasten så säger jag att jag tror jag kommer vinna en miljon. Har inte kollat mitt bankkonto än men eftersom jag inte spelar så tvivlar jag på att han däruppe kommer kunna fixa det till mig. Men man kan ju alltid fösöka;)
Nu ska jag mysa lite i soffan innan det är dags att ta itu med plugget!

Inga kommentarer: