onsdag, december 31, 2008

Ninas årsresumé 2008

Ja herregud vilket jobb det blev att få ihop det men här kommer den äntligen! En liten resa i länkar. Haha som jag skrattade när jag läste vissa inlägg. Sedan är det ju ganska självklart att skolan har dominerat mycket så det syns nog på ett hörn eller två=)
Så här har vi den nu! Ninas Årsresumé! 1-2 länkar/månad från det gångna året! Enjoy!

Januari: C-vitamin brus hjälper allt

en riktigt hal start på året

Februari: Sångerna är ju grymma och nu kan jag faktiskt alla mediciner.= Egoboost

Nina i ett nötskal
Mars: Första inlägget men titeln är för jäkla underbar. har ingen aning om vart tofflorna är nu.

April: Kulturkrock

My place för alla som har missat det

Maj: Summering direkt från patho-helvetet. Vad kan jag säga? Det var verkligen fruktansvärt

Juni: Helt klart starten till en av de bästa veckorna det här året! Otroligt kul!

Nina och bilkörning. Alltid en hit.

Juli: Haha pratade om det här passet senast igår. Det var verkligen smärta dagen efter.

Speciellt på sitt alldeles egna sätt.

Jobbade natt

Augusti: Köpenhamns tripp

Ett otroligt blont ögonblick

September: Måste bara länka den här sången en gång till. Haha strålande

Ninas liv- I en resväska

Oktober: Den här terminen. Schemat har varit helt galet för den där jäkla derman.

Forskning

November: Oh detta var verkligen en jättejobbig kväll.

jag gillar hematology. Plus jag älskar verkligen mitt stethoscope

December: Pharmacology plugg. Man blev verkligen helt knäpp av det!


Och med detta får jag önska er ett riktigt gott nytt år! Vi hörs igen 2009 =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart! GOTT NYTT ÅR önskar vi dej, vi här i Svedala