fredag, december 26, 2008

In Bad Gastein

Hello!
Just a quick update from Bad Gastein. Har vart 6 underbara dagar. Bra skidåkning. Jag och syster yster teamade oss igenom hela liftsystemet. alltså inte alla nedfarter men alla områden som våra liftkort gällde i! Det känns i kroppen om man säger som så! Vi har ett sjukt fint hotellrum och det är god mat och dryck precis som det ska vara på semester. Imorgon bär det av hem till Pécs igen. Ni vet ju vad man säger; Borta bra men hemma bäst!
Hade smörjt in mig med hashibashi i ansiktet idag för det var fint väder och nu känner jag mig som en ljuslykta som står och blinkar på rött. En blandning mellan vindbiten och solbiten. Första dagen med sol idag men det var bara en perfekt avslutning på veckan. Nu ska jag packa det sista och ta en dusch!
hoppas ni har haft en härlig jul allesammans!
Puss

Inga kommentarer: