måndag, december 01, 2008

Jul jul jul!

jag skyller på min syster! hade det inte varit för de söta tomtarna jag fick i adventspresent av henne så hade det inte sett ut som om jultomten gått helt vild i min lägenhet. eller well jag kanske överdriver lite nu men det är illa. Julmusik går nonstop här hemma och jag la ner en mindre förmögenhet på julsaker idag. En stor julstjärna bland annat och en adventskrans. Två tomtar, hyacint och ja ni förstår vad jag menar. Men det är ju så mysigt. Nu har jag påbörjat julstädningen dessutom. Med påbörjat så menar jag att jag tar lite i taget för här är så jäkla stökigt! Men lite i taget så blir det nog bra till på lördag=)
Haft en bra dag pluggmässigt men det är nog dags att förvarna om att snart sluter sig examensperiodskokongen runt min lilla blogg. Uppdaterar när jag hinner och känner för det.

Inga kommentarer: