tisdag, december 30, 2008

Life is a constant struggle against hydrogen ions

No more clinical biochemístry. Intressan examen det där. Proffessorn ställde nästan mer frågor om folks familjer än om själva frågorna. Det ungerska kakmonstret hade examen tillsammans med oss idag. Jag måste verkligen bli kompis med herr kakmonster. han verkar vara en härlig typ. Om inte annat så för att ta reda på vad han heter så jag kan sluta kalla honom för kakmonster. =)

Well gjorde ett försök på att springa en mil idag. eftersom jag är lite lätt förkyld var det ingen hit och med darriga ben och en del neuroser så fick jag inse mig besegrad och cykla hem igen.

Sedan fyllde jag på mitt kylskåp nere på interspar. Eller jag köpte grejer till att fylla på det med. Fick sällskap av Å och vi planerade morgondagen lite.

Nu när jag kom hem så fick jag en snilleblixt. Istället för att skriva en liten årsresumé som jag först hade tänkt så har jag nu en bättre idé. Dels för att jag inte kommer ihåg vad som har hänt under året och inte har så mycket tid att skriva ihop resumén på så kommer här nu snilleblixten!
Jag kommer välja ett eller kanske två favorit inlägg från varje månad under det gångna året och länka till dom med en liten kommentar till kanske om det behövs. Var inte det en bra idé så säg!
Sitter och läser igenom vad jag har skrivit i början av året nu och skrattar åt mig själv! Detta kan inte bli annat än succé people!
Publiceras imorgon i fall någon undrar

Inga kommentarer: