lördag, december 20, 2008

Austria baby!

Well nu är det alltså dags! Om fyra timmar så börjar jag resan mot Österrike!
Ska bli så fruktansvärt skönt hela min kropp skriker efter paus efter den senaste veckan.
Tror ni att det blev någon sovmorgon? Nejdå! Jag var pigg som en mört imorse! Men jag låg och myste med en kopp kaffe i sängen och kollade på house! Sjögrens syndrome! Yay! det kändes väldigt bra att ta den! Go start på dagen helt enkelt!
Sedan så blev det en liten fikatur på coffein. Härligt att komma ut lite och samtidigt kunna säga hejdå till några kompisar här nere. Efter det så vart det Arkad för att handla lite julklappar och sedan skulle jag egentligen iväg och träna. Men det gick verkligen inte. Kroppen totalvägrade så då tog jag mig en promenad hem.
Nu har jag packat det mesta men jag är trött som en get eller något. Vet inte hur jag ska klara natten och morgondagen. De har dessutom flyttat fram taxitiden till 00.30... Yes ska bli underbart att sitta på flygplatsen klockan fyra på morgonen. Helt wonderful!
Men det snöar i Österrike och jag har lovat JS att inte bryta några important structures....
Så nu får jag passa på att önska er alla en riktigt God Jul!
Stora julkramar på er!

Inga kommentarer: