söndag, december 07, 2008

Slut på denna helg!

Vilken helg det har varit! Julpyssel med julgodis. Å bakade lussekatter. S gjorde turó kaka. T och jag själv fixade pepparkakor och marsipangodis. Allt med julmusik dundrande i bakgrunden massa tända ljus och starkvinsglögg. Som var stark kan jag lova men det är så det ska vara på julpyssel hemma hos Nina.

Har pluggat hemma nu två dagar i rad. Behövde lite miljöombyte från skolan och även fast det inte blir lika effektivt så var det skönt att kunna gå och dra omkring i mysbyxor och se helt för jävlig ut utan att någon bryr sig! Nu ska jag ta och sätta på min sängvärmare och sedan ska jag krypa ner och se en film eller något i sängen. Kanske Mamma Mia som jag fick i adventspresent?

Vet inte vad som är fel på mig men hela terminen när jag har haft all tid i världen har jaginte velat göra något speciellt på kväller och helger mennu när det är en vecka innnan examensperioden börjar så vill jag gå på bio. jag har jättelust att gå på bio. men detta går ju inte merde varför kunde jag inte insett det här för typ en månad sen när det hade gått att göra något åt det? Well det är bara att acceptera. Ingen bio för Nina på i alla fall en månad. sedan ska jag se varenda bio som finns efter att mina exams är klara. Bara så ni vet=)

nej film och varm säng var det beställt. Mys mys på söndagskväll!

Kram

Inga kommentarer: