onsdag, december 03, 2008

Nice med lite disciplin

Jag är så stolt över mig själv! total fokus just nu på biblio. Det känns faktiskt som om något av det jag läser faktiskt stannar kvar i huvudet för en gångs skull! Sedan har jag även insett att farmakologi är kul1Jag blir så glad att jag dansar fram igenom korridorerna på skolan! Allt flyter just nu *peppar peppar*
Jag fascineras väldigt just nu över att norrmännen här nere har stora problem med att uttala ordet sju. Det heter ju syv på norska. (Förlåt alla för en eventuellt helt galen stavning). nej men det känns faktiskt som om examensperioden är på ingång! Jag har samma dåliga humor som helt plötslig blir ännu sämre och galna cravings för allt möjligt annat konstigt. varm choklad var en sån sak det är ju nem jó att vara sugen på det liksom. Idag köpte jag dessutom för säkert första gången den här terminen en sajtos pogácsa också! Det är väldigt nem jó det med!
Nej nu ska jag fixa min memometodsprintout och sedan försöka komma i säng före tolv för en gångs skull. Det ser mörkt ut mina vänner. Klockan 8 är det dags för biblioteket i all fall det är en sak som är säker! Hoppas det fortsätter och flyter på nu! Yay

Jag när jag var och hälsade på tjocka släkten.....

Inga kommentarer: