torsdag, januari 03, 2008

Oh what a day

Ja idag har varit en lång dag! Jag kom iväg till biblioteket! Fick tom skjuts av min granne! Härligt med lite vardagslyx! Fast det tog iofs nästan längre tid att köra än det tog att gå men mina fötter var tacksamma att de slapp bli våta!
Sen satt jag på biblioteket och läste om alla virus och bacterias och kände hur det gjorde ondare och ondare i halsen och tänkte sluta vara så jäkla hypokondrisk Nina!
I alla fall fortsatte läsa och drack kaffe etc och promenerade hem för att ta det lite lugnt! Då slår J en pling. Han skulle egentligen kommit över för att äta middag men han låg hemma med feber och ont i halsen! Öh! NOT GOOD! Not good at all! So jag rusade in i badrummet. Eller vänta först lagade jag middag för jag var utsvulten det blev Broccoli soppa med vitlöksbröd! Sen sprang jag in i badrummet och tömde min medicin necessär och nu sitter jag här och knaprar tabletter för jag vägrar att bli sjuk1 Eller nu överdrev jag det där med att jag skulle knaprat tabletter för jag tog en C vitamin brus! Men you get my point!
Nu såg jag visst att jag hade glömt bort att jag gjorde mig en kopp thé också! Stod så fint med påsen i på spisen... Alldeles kall!

Inga kommentarer: