torsdag, januari 03, 2008

Tillbaka till tonåren!

Imorse när väckarklockan ringde så gick det inte att gå upp! Det gick verkligen inte! Ni har hört det här förut och ni kommer med all sannorlikhet att höra det igen men sån är jag! Ingen morgonmänniska överhuvudtaget!
Sen gick jag upp och kokade mig en kopp snabbkaffe (litade inte på att jag skulle kunna ta och hantera prezzon) och gjorde mig iordning en smörgås med turo trots att jag inte var det minsta hungrig!
Sen gick jag in till spegeln och där stirrade de ljuva tonåren mig tillbaka! Jaja det är sånt man får ta med all stress men det var verkligen pricken över iet! Hade enbart lust att gå och lägga mig igen! Eller lyssna på lite musik men eftersom min iPod mår dåligt och är lite sjuk så måste jag kurera den först! Vilket är vad jag kind of försöker göra nu istället för att pallra mig iväg till skolan för en ny dag med orthoviridae och togaviridae och antibiotika!
Men det får jag ta och göra nu istället! Ciao

Inga kommentarer: