måndag, januari 21, 2008

Transportservice Nina har börjat jobba!

ja direkt efter att jag kom hem så var det bara att sätta sig i bilen och åka och plocka upp min kära syster från franskan inne i stan! Som tack för besväret så köpte hon mig en Vanilla latte med hazelnut på espresso house och det var ju bara heaven rent utsagt! Det behövde jag verkligen efter min resa och natt!
Men jag måste bara säga: Herregud hur kör folk bil här egentligen!!!????
(Nej det är inte min bilkörning som det är fel på)
Vad håller dom på med? tvärbromsar mitt framför dig, kastar sig in i filen precis framför dig! Stötte till och med på en bil där chauffören seriöst måste varit hög för jag har aldrig sett någon bete sig så konstigt! Min händer skakade när jag kom hem till huset! Jag la mig ner under en filt vid brasan och tänkte aldrig Aldrig ALDRIG mer att jag kör i denna stan! Sen är ju det lilla problemet att jag inte kan hantera kollektivtrafiken så det är ju antingen bil eller gå som gäller...
det är långt in till stan...

Inga kommentarer: