tisdag, januari 15, 2008

Varning för många svordomar

Jag är ledsen en det blir ett sådant inlägg! Jag har inte mycket nytt att berätta men snart är det över helvetet! Snart snart snart!
Jag är så in i helvete jäkla trött!
Jag är trött på böcker
jag är trött på biblioteket
jag är trött på olika nötblandningar som snacks
jag är trött på mackor till lunch!
Jag är trött på att det är måndag morgon varenda jävla dag! Jag är fast i ett måndagshelvete!
JAG ÄR TRÖTT!
Men nu är det bara att ta sig i nackskinnet och ge dödsstöten! Måste bara leta reda på någon som helst kraft att göra det med också! MEN jag ska vara jäkligt glad för att det inte blir mer propanolol och salbutamol och isoprenalin och vecuronium (som förresten bryts ner till det aktiva ämnet rocuronium i kroppen och därför har en förlängd effekt) på ett bra tag! My god alltså! Nej nu ska vraket Nina gå å lägga sig fram tills det blir måndag igen! Vilket är imorgon! Ta allt med en tesked salt i vanlig ordning men det är inget jag behöver säga fler gånger! Ni vet alla hur man ska hanteras med mina inlägg!

Inga kommentarer: