fredag, januari 18, 2008

I mål!

Jaaaaaa nu är jag äntligen färdig! Nu ska jag inte öppna en pathophysiology bok på flera veckor! Jag är så himla glad men samtidigt så in i helvete trött! Har storstädat lägenheten! Skulle egentligen ha gått till gymmet men jag kollapsade på sängen klockan 16 och har sedan dess druckit tre koppar kaffe för att överhuvudtaget hålla mig vaken! Ska snart iväg till apollo för att äta middag med S men först inväntar jag att min familj ska komma hem så vi kan boka en liten flygresa till mig hem! Lutar just nu åt måndag och kollade jag rätt så är det snorbillig! Seriöst billigare än en taxi från tågstationen till flygplatsen! My god! I alla fall hemresebiljetten! Peeeerfect! Götet nu kommer jag snart! Ni kan hitta mig i den grå soffan under en filt zappandes mellan alla kanaler i nära två veckors tid! Mjau can't wait!

Inga kommentarer: