söndag, januari 27, 2008

Skövde TOR

Japp nu har jag varit i skövde under dagen! med hjärtat i halsgropen tog jag mig förbi alla fartkamerorna på vägen! Herregud det var inte lite fartkameror! Men det var väldigt kul hemma hos Å! Trevligt att träffa hennes familj och kompisar! Vägen hem gick bättre eftersom jag då hade hittat cruise-controlen på bilen så det gick lite bättre! tror inte jag hamnade på någon bild då heller... *Peppar peppar*
Men nu har mamma tänt i kaminen och jag har bytt om till myskläder så jag tror jag ska återgå till att ockupera mitt hörn av soffan nu! Annars kanske jag måste slåss med katten=)
Ps. Hade värsta mysardagen igår! gjorde inget vettigt alls! Såg en himla massa film Notting Hill, Emma och Princess Mononoke (anime) och åt en massa onyttigt som kebabtallrik, chips och popcorn med dip! Woooonderful!

Inga kommentarer: