tisdag, januari 08, 2008

Så nöjd!

Ja kväll är jag nästan löjligt nöjd med mig själv! Går omkring mest hela tiden och klappar mig själv på axeln och säger bra Nina bra! Eftersom det inte är någon annan som gör det menar jag
Anledningarna till att jag är så irriterande nöjd är många men sen så har vi några guldkorn som jag tänkte dra för er!


  • Jag har Ä N T L I G EN dammsugit min lägenhet och diskat upp diskhögen som bara växt de senaste dagarna! Förstår inte hur mycket damm och disk som kan samla upp sig eftersom jag knappt är i lägenheten alls nuförtiden! Jag lever i biblioteket!

  • Jag har sorterat alla kläderna som låg överallt i mitt stackars sovrum! Jag har verkligen mått dåligt varje kväll när jag gått och lagt mig för hur skicket på sovrummet var! Illa illa men nu är det fint

  • Jag gjorde en snabbstädning av badrum och toalett! Det var verkligen behövligt!

  • Jag sorterade ut mina lådor som alla mina kläder har legat huller om buller i så nu hittar jag mina kära ägodelar igen! Välkomna tillbaka!

  • Jag har packat träningsväskan tills imorgon!

Sjukt nöjd och tänk nu att jag gick från biblioteket klockan 19! Det ni! Inte illa speciellt inte eftersom jag höll på att somna efter middagen (spagetti och köttfärssås min fantasi är verkligen noll) men då sa jag till mig själv att nu sätter du fart och fixar detta annars kommer det bara bli värre imorgon! Et voila!


Jag ska ta och inviga min julklappspyjamas bara för att jag har varit så duktig! Nu på direkten faktiskt för jag är så jäkla trött.

Inga kommentarer: