fredag, januari 04, 2008

Vilken trevlig överraskning!

Precis alldeles nyss så ringde det på min dörr! Ni kan förstå hur högt jag hoppade eftersom jag inte väntade mig något besök! Där ute står mina grannar och har lite persisk dessert åt mig! Gud vad söta dom är! Måste ta och baka caipirinha cheesecake åt dom eller något när examensperioden är slut och jag har införskaffat ett riktigt kylskåp/frys!
Det piggade verkligen upp min dag! Även fast de var lite chockade över att se min lägenhet i sitt nuvarande skick! P sa till och med But Nina what happened to your flat? Jag muttrade tillbaka Examperiod! Finns ingen tid eller energi och för att fastställa detta ännu mer så ska jag sätta på min bäddvärmare och gå å lägga mig! Den bäddvärmaren har faktiskt lyckats med konststycket att få mig att sova trots all stress så jag älskar den mer än någonsin!

Inga kommentarer: