fredag, januari 11, 2008

Blondin eftermiddag

Ja i eftermiddag så var det faktiskt ledighet som stod på schemat! Jag har inte varit helledig en eftermiddag sedan.... Ja sedan jag kom tillbaka ner ungern faktiskt!
Det var hur skönt som helst även om jag var som ett kolli efter ett litet tag! Har verkligen ingen energi nu för tiden!
Men jag blev verkligen överlycklig! Shopping och den blonda genen hos mig hittade lite reafynd! En underbar väska från mango och ett par ordentliga lågklackade stövlar! Jag var helt hög av glädje när jag kommer hem!
När jag väl kommer hem så möts jag av J som sitter och spelar world of warcraft! Jag höll på att få en hjärtattack! Herre min gud! Har aldrig sett spelet förr och varit stolt över det! Men nu måste jag tyvärr erkänna jag har sett det! Däremot så var jag helt chockad över hur man kan jämföra detta spelet med mina vackra reafynd! Jag håller inte med! Mina reafynd är så mycket bättre! Se bara hur glad jag är! Gladare än när jag såg spelet! SÅ voila där är beviset reafynd är bättre än world of warcraft!
Nu ska jag sova jag är helt slut!

Inga kommentarer: