torsdag, januari 31, 2008

Packning pågår

Ikväll är det schemalagd packning. all som jag hade med mig plus lite till ska ner min lilla resväska. idag så kunde jag inte låta bli att köpa en ljussnurra också med en diameter på 80 cm!!!! detta ska bli intressant och se om jag får med mig på flyget. Men allt går bara man tar fram lite rådjursögon.
Idag fick jag äntligen plats för min sommarpraktik efter många många många telefonsamtal överallt. Jag är så glad!!!! Kunde inte bli en bättre dag och så kommer min syrra hem och fixar iordning chokladbollar med pärlsocker på. Så himla gott mums!
nu ska jag bara kolla så att ETRn har registrerat mina kurser för säkerhets skull.
Nu väntar jag bara på att pappa ska komma hem så någon kan sitta på resväskan åt mig. Alla håll tummarna eller kryssa fingrar och tår för att jag ska få med mig alla grejer hem imorgon när det är dags att lämna landet på nytt igen...

Inga kommentarer: