lördag, januari 12, 2008

WoW vilken dag!

Idag har jag sutttit på biblioteket! Medans hemma har det spelats WoW! Jag höll på att skratta ihjäl mig imorse när jag fick höra detta medans jag gjorde mig iordning för att gå iväg till skolan:
J- Det här lejonet här det är min kompis!
N- Va? Vad sa du lejonet är din kompis?
J- Ja han är min kompis från Luleå!
N- Ja men jag trodde att alla som spelade det här spelet var typ 12 eller något... Hur gammal är han?
J- Vänta jag ska fråga *knapprar in hur gammal är du på spelet*
Killen som tydligen är ett lejon skriver jag är 10 år
*Nina ligger på golvet och kippar (?) efter andan! Tårarna rinner nerför kinderna!*
Så underbart roligt så fruktansvärt underbart roligt! Åldern då tjejbacillerna fortfarande var ett faktum! Hahahahahahahahaha

Inga kommentarer: