söndag, januari 06, 2008

Bibliotek och film

Ehhh vad är det för dag idag! Just det söndag! Hela mitt liv snurrar runt! Det enda osm håller mig fast är timmarna då jag sitter på biblioteket för då vet jag att det är dag! Idag höll jag nääästan på att bli färdig med circulation kapitlet men biblioteket hann stänga först!
Jag höll förresten inte på att ta mig till biblioteket alls imorse för för er som har glömt det så har jag nedförsbacke hela vägen till skolan! Ett tag så stod jag på mina två fötter och bara gled! 5 meter blev nästan tio meter! Jag var tvungen att klämra mig fast i staketet till dom som bodde jämte vägen! Sen längre ner för nedförsbacken när jag kör lite skridskor-utan-skridskor-på-fötterna-stil så möts jag av en ungrare som hade typ spikskor eller snövandrar skor på sig som vrålar till mig gå i snön! Gå i snön så är det inte så halt!
Jo tack du muttrade jag och stirrar jämte mig på den halvmeter djupa snön han ville att jag skulle gå i! Alla har inte skor till att bestiga mount everest! Dumma ungrare!
Ikväll efter att biblioteket stängt så var jag och Å på bio! Det var hur mysigt som helst! Gud vad jag gillar att gå på bio kom jag på! Vi såg en lite halvmysko woody allen film för det var den enda som inte var dubbad och som gick i okay tid!
Nu ska jag krypa till kojs, kanske kommer jag drömmar att jag åker skidor (rättelse snowboard) igen som jag gjorde natten till idag!

Inga kommentarer: